Společnost


Milena Foldová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4613Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2014, před 10 lety

Vladimír Blažek

Znění stížnosti

Zakoupeno 22.10.2013.Manželka nosila 2-3 měsíce(na podzim měsíc a na jaře necelé dva),a to skutečně-pozná se dle stavu podrážky.Střídá více obuvi.Reklamace 15.9.2014.Vada naprosto stejná na levé i pravé:Celá patní výstuha na bocích v polovině výšky prohnuta-zvlněna, takže obuv nelze nosit,neboť prohnuté zvlnění patních boků tlačí ze stran nohu.Obuv nemá nijak poškozeny patní části uprostřed, nahoře vzadu.Zde by došlo k poškození při obouvání bez lžíce,což zde 100% nepřichází v úvahu.Tyto středy pat nejsou poškozeny, ani přímo zvlněny.Paní majitelka reklamaci zamítla,neboť"pevná část opatku se bez vyvolaného tlaku zvrchu takto nemůže zdeformovat".Zde vůbec není uvažována zmetkovitost výroby,špatný materiál výstuhy, nedodržení technologie atd.Můj názor: Jedná se zmetek.Jsme důchodci a manželka za život vystřída-la několik stovek bot a toto nikdy neviděla.V ČR je první chyba v zákonech,neboť prodávat obuv může každý a při oprávněných reklamacích zmetků poškodí zákazníka naučenými obecnými frázemi.


Produkt

Černá dámská kožená obuv typu mokasína, nízký podpatek,kompaktní podrážka. (CF16)


Požadované řešení

Žádal jsem opravu vadných výstuh opatků.Manželka byla do doby zdeformování opatků s obuví spokojena.Pohodlná obuv, měkká kůže.
Reklamace podána 15.9.2014 a 16.9.2014 již paní vedoucí zamítla.SMS zprávu jsem dostal až 3.10.2014.Reklamaci mi nepřijali v prodejně v Nuselské ul.302/8,kde bylo zakoupeno.museli jsme až na prodejnu v ul.Milady Horákové.Mohu zaslat fota i naskenovat doklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2014 12:06, před 10 lety

Vadu nám nepřísluší posuzovat z odborného hlediska, to může pouze odborník příslušného odvětví. Odůvodnění reklamace lze rozporovat uvedenými trvzeními. Nejvěrohodnějším důkazem je však znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:35, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.