Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bydlím v Roztokách u Prahy, PSČ 252 63. V posledních týdnech se nám opakovaně stalo, že nebylo doručeno avízo o uložení zásilky, zásilka nebyla doručena v rámci rozvozu balíků (stále je nyní někdo doma) a nakonec byla zásilka vrácena. Při pokusu o kontaktování doručovacího místa nebo místní pobočky byla opakovaně všechna telef. čísla nedostupná a nebylo možné zjistit, jestli zásilka někde neleží.
Tento způsob fungování pošty považuji za nepřijatelný - dochází tak k opakovanému mrhání financemi a časem klientů. Prosím o zjednání nápravy v této oblasti.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeňka Pechačová
opakované nedoručení očekávané zásilky, nedoručení avíza o uložení zásilky
Dobrý den,
bydlím v Roztokách u Prahy, PSČ 252 63. V posledních týdnech se nám opakovaně stalo, že nebylo doručeno avízo o uložení zásilky, zásilka nebyla doručena v rámci rozvozu balíků (stále je nyní někdo doma) a nakonec byla zásilka vrácena. Při pokusu o kontaktování doručovacího místa nebo místní pobočky byla opakovaně všechna telef. čísla nedostupná a nebylo možné zjistit, jestli zásilka někde neleží.
Tento způsob fungování pošty považuji za nepřijatelný - dochází tak k opakovanému mrhání financemi a časem klientů. Prosím o zjednání nápravy v této oblasti.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeňka Pechačová, kontaktní mail: zdenka7599@seznam.cz
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Upozorňujeme však, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.