Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
24.10.2020, 9,19 hod., Kaufland Krnov, Kasa 4, Obsluha 221
Do nákupního vozíku jsem si dala 3 balení Hanácké kyselky. Ve dvou baleních po 6 kusech. Ze třetího balení byl odebraný jeden kus. Proto jsem do vozíku přidala jednu volně stojící láhev kyselky. U pokladny mi paní pokladní zaúčtovala nejdříve tuto jednu láhev ondrášovky. Ihned jsem jí upozornila, že ta láhev patří do toho dílčího balíku, kde byla pouze 5 kusů ondrášovek... Paní pokladní mě ujistila, že to bude v pořádku a že to bude správně zaúčtováno. To znamená 3 balíky, po 6 kusech ondrášovek.... Bylo to v období zhoršeného stavu s koronavirem. Tak jsem se snažila co nejrychleji přendat nákup do auta a odjet domů. Doma jsem se podívala na účtenku a měla jsem tam zaúčtováno o položku navíc. Položka - Han. kys - 8,90 a položka 18 x 8,90 - 160,20. Zaplatila jsem o jednu ondrášovku navíc. Nejedná se pouze o tuto malou částku, již několikrát jsme měli na účtence zaúčtovované položky navíc nebo jiný druh zboží. Například : manžel koupil 3 kuřata a měl na účtence zaúčtovány 4 kusy. A je pro mě velmi nepříjemné, vždy po zaplacení nákupu, se postavit poblíž pokladny a kontrolovat účtenky. Nekvalitní práce snižuje dobré jméno vaší firmy.
Hanácká kyselka
Řešení nechám na Vás.
|
Tweet |
Podnikatel je oprávněn požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny pouze za to zboží, které si spotřebitel opravdu zakoupil. Rozdíl v ceně, která měla být účtována s ohledem na počet ks, a v ceně, která účtována skutečně byla ač neodpovídala počtu skutečně zakoupených ks, by mohl být považován za bezdůvodné obohacení, které je podnikatel povinen spotřebitel vydat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.