Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den , v září byla provedena objednávka zboží za 49kč poštovného jaké přišlo překvapení v podobě Vámi zaslané složenky k úhradě 49kč plus 70kč k dlužné částce 49kč dohromady 119kč. Nemůžu přece něco platit když jsem nic neobdržel , žádnou fakturu a upomínku jsem taktéž neobdržel. Zboží jsem neobdržel ale již jste nabízeli další výrobky což mi přijde , že Vám šlo jen o získání dat spotřebitele k dalšímu nabízení Vašich produktů.
Po dotazu na poště mě bylo z děleno že v době 17.09.2020 do dnešního dne na moji adresu nebylo nic zasíláno z Vaší strany , tak nemohlo být ani zaplaceno. Proto prosím o kontrolu mého požadavku .V případe nevyřešení požádám ČOI.
Žádám o vymazání dat k mojí osobě a nepoužívání Vaší společností k dalšímu používání
Děkuji za vyřešení mé stížnosti a přeji hezký den Snopková Marie
Jednalo se o vitamín D za 49kč poštovného
Požaduji storno Vašeho požadavku ,v případě zaslání produktu jsem ochotna částku 49kč zaplatit při obdržení.
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Ohledně nedodaného zboží platí, že spotřebitel je povinen uhradit kupní cenu tehdy, pokud podnikatel v souladu se smlouvou plnil. Pokud podnikatel zboží vůbec nedodal, není spotřebitel zásadně povinen hradit kupní cenu za toto nedodané zboží. Naopak, nebylo-li podnikatelem plněno ve sjednaném termínu a ani v přiměřené dodatečné lhůtě, může spotřebitel odstoupit od smlouvy v souladu s ustanovením § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Vážená paní Snopková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu Vitamín D VitaSolaris byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Dovolte mi Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den ze strany ,NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. byla stížnost vyřízena , jenže dnes ráno byla zaplacena bankovním převodem i částka 119kč za poštovní poukázku a to proto že nebyl prostor na rychlé řešení a jsem si jist ,že v případě nezaslání částky v termínu by byla po mně vyžadována pokuta za pozdní platbu ne-li předáno k exekučnímu řízení.
Bylo by vhodné zaplacenou částku 119kč přeposlat zpět na účet odkud byla odeslána.
Děkuji dTestu za jejich rychlé jednání v mé stížnosti a přeji hezký den
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohlo dojít k dořešení případu.
Vážená paní Snopková,
dovolte mi Vás informovat, že úhradu ve výši 119,- Kč zasíláme zpět na Váš bankovní účet.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den , má stížnost byla vyřízena i ze strany NaturaMed k mě spokojenosti a to díky dTestu Tim se má stížnost uzavřela