Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Moje manželka má 20.11. narozeniny. 1O.11. volala na infolinku,že nemá narozeninový bonusjako v minulých letech.Pracovnice na infolince ji sdělila,že mšl být součástí nákupu 3.11.Na moji odpověď, že už ho nemám, ale nevylučuji možnost,že jsem si ho nevzal, uvedla že ho vystaví ještě jednou a měl být součástí nákupu 11.11. což nebyla pravda.13.11. jsem znovu volal bylo mi řečeno, že oni pro mne nemohou už nic udělat s vyřídí to na prodejně pomocí hot linky. Volal jsem na prodejnu a řekli mi , že to má vyřidít info linka. Zák. číslo 6761591.
Dát narozeninový binus.
|
Tweet |
Pokud zaměstnanec společnosti přislíbí spotřebiteli určité jednání (poskytnutí bonusu), je tímto slibem v souladu s ustanoveními § 3 odst. 2 písm. d) a § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, společnost zavázána a má povinnost ho splnit. Spotřebitel se proto může domáhat splnění povinnosti, kterou vůči němu společnost má. Nebude-li mu vyhověno, domníváme se, že se může z titulu náhrady škody za porušení smluvní povinnosti domáhat proplacení hodnoty bonusu v penězích.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.