Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#46149Narozeninový bonus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2020, před 4 lety

Hloušek Pavel

Znění stížnosti

Moje manželka má 20.11. narozeniny. 1O.11. volala na infolinku,že nemá narozeninový bonusjako v minulých letech.Pracovnice na infolince ji sdělila,že mšl být součástí nákupu 3.11.Na moji odpověď, že už ho nemám, ale nevylučuji možnost,že jsem si ho nevzal, uvedla že ho vystaví ještě jednou a měl být součástí nákupu 11.11. což nebyla pravda.13.11. jsem znovu volal bylo mi řečeno, že oni pro mne nemohou už nic udělat s vyřídí to na prodejně pomocí hot linky. Volal jsem na prodejnu a řekli mi , že to má vyřidít info linka. Zák. číslo 6761591.


Požadované řešení

Dát narozeninový binus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 11:39, před 4 lety

Pokud zaměstnanec společnosti přislíbí spotřebiteli určité jednání (poskytnutí bonusu), je tímto slibem v souladu s ustanoveními § 3 odst. 2 písm. d) a § 430 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, společnost zavázána a má povinnost ho splnit. Spotřebitel se proto může domáhat splnění povinnosti, kterou vůči němu společnost má. Nebude-li mu vyhověno, domníváme se, že se může z titulu náhrady škody za porušení smluvní povinnosti domáhat proplacení hodnoty bonusu v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 19:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.