Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
JIŽ NĚKOLIKRÁT JSEM REKLAMOVALA KOLÍSAJÍCÍ A NĚKDY SKORO NULOVÝ SIGNÁL. BÝVAL DOBRÝ NUTNO PODOTKNOUT. SLIBOVALI TECHNIKY A ŘEŠENÍ, ALE STÁLE JEN SLIBOVALI. KDYŽ JSEM CHTĚLA PŘEJÍT K JINÉMU OPERÁTOROVI SDĚLILI MI, ŽE MUSÍM UHRADIT POKUTU 6000. A K REKLAMACI SIGNÁLU MI SDĚLILI, ŽE JSEM SI POŘÍDILA MOBILNÍ TARIF TAKŽE MÁM MOŽNOST SE MOBILNĚ PŘESUNOUT TAM KDE JE.
TO ŽE OBČAS NEROZUMÍTE A ANI VÁM NEROZUMÍ VOLAJÍCÍ JE ŘEŠITELNÉ TEDY TAK, ŽE PŘI ZAZVONĚNÍ VYBĚHNETE Z DOMU NEJLÉPE DO AUTA A ODJEDETE TAK 2 KM. NECHCI SI PŘEDSTAVIT, ŽE BUDU SAMA A TŘEBA SPADNU TO BUDE SUPER VOLAT O POMOC.
MOBILNÍ TELEFON
SLÍBENÉ ZESÍLENÍ SIGNÁLU ČI OKAMŽITÉ UVOLNĚNÍ
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Toto se děje prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfoligické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvodu, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky).
Pěkný den,
na celou záležitost se rádi podíváme. Kontaktujte nás prostřednictvím následující aplikace:www.o2guru.cz/guru. V aplikaci uveďte telefonní číslo a taktéž přesnou adresu (ulice a číslo popisné), kde ke zhoršení signálu či výpadků dochází.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
KONTAKTOVAT GURU TO UŽ NEBUDU MÁM U SEBE BALÍK DOPISŮ A V PC DRUHÝ. STÍŽNOSTÍ A ŽÁDOSTÍ UŽ BYLO MNOHO. JE TO BOJ S VĚTRNÝM MLÝNEM. JIŽ JSEM UHRADILA POKUTU ZA ODSTOUPENÍ.
Dobrý den,
mrzí mě, že záležitost dopadla takhle a už nemáte zájem o řešení.
Pokud byste však změnila názor, dejte nám vědět.
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
dávala jsem vědět skoro 3 roky, Vaše reakce zde je líbivá pro zákazníky. Skutečnost jiná. Když jsem naposledy žádala aby vzhledem k tomu, že se nic nedělo, že žádný technik nikoho nekontaktoval byla možnost odejít bez pokuty neboť jsem přesvědčena, že nedodržení je způsobeno z Vaší strany, tak mi opětovně bylo sděleno: Jedná se o mobilní službu takže ji můžete využít na jiném místě."
Děkuji na řešení jsem čekala dlouho.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel sám již nastálou situaci vyřešil, považujeme tímto věc za vyřízenou a stížnost tímto uzavíráme.