Společnost


BBsoft s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46151SPAM!!Nevyžádaný email!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2020, před 4 lety

Alfonz Brenik

Znění stížnosti

Tato fima rozesílá nevvyžádaný emaily..

EasyBuy.cz - Nejlevnější knihy a filmy

Tento email jste obdrželi na základě Vaší registrace k odběru novinek z 01. 08. 2012 v e-shopu EasyBuy.cz - Nejlevnější knihy a filmy (BBsoft s.r.o., Španielova 1304/70, Praha 6, CZ). Pokud jste ho obdrželi omylem nebo si nepřejete dále dostávat podobné emaily, klikněte prosím

POZOR takže tohle není prav žádný knihy nekupuju, takže SPAM a lež!!

Neodebírám nic a nic neodebírat nebudu tohle je podvod pokud kliknete na zrušení odběru určitě to je že jen jim dáte najevo že ten email je aktivní a nikoli že zrušíte odběry které jsem nikdy nedal je to podvoný maily a podvodná firma..


Produkt

Nevyžádáné emaily !!


Požadované řešení

Dát firmě pokutu miliardu eur aby si to nikdo nedovoloval..vbýstraha pro ty podvodníky..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 11:52, před 4 lety

Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas. Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), zakázáno, pokud tato není zřetelně a jasně označena jako obchodní sdělení, skrývá nebo utajuje totožnost odesílatele, jehož jménem se komunikace uskutečňuje, nebo je zaslána bez platné adresy, na kterou by mohl adresát přímo a účinně zaslat informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány. Orgánem příslušným k výkonu dozoru nad dodržováním tohoto zákona je pro šíření takových obchodních sdělení Úřad pro ochranu osobních údajů. K tomuto orgánu je možné podat podnět.

Spotřebiteli doporučujeme společnosti sdělit, že si nepřeje zasílání dalších e-mailů a že ji žádá o odstranění svých údajů z její databáze. Společnost je povinna tomuto vyhovět.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci či nezvedá telefony, je vhodné zaslat reklamaci ve formě dopisu, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jasanová 187, 277 14 Dřísy). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník - domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:34, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.