Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46153Neplnění opravy vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2020, před 4 lety

Tomáš Brabec

Znění stížnosti

Dne 25.8.2020 jsem se stal účastníkem dopravní nehody, ve které jsem byl poškozenou stranou (viník nehody mi nedal přednost zprava). Vozidlo viníka nehody bylo pojištěno u společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. (dále jen pojišťovna). Své vozidlo (Škoda Fabia 5J) jsem nechal opravit v autorizovaném servisu Škoda. Po opravě si pojišťovna vyžádala podrobný popis nehody a následně se rozhodla zkrátit plnění opravy mého vozidla o cenu opravy levého prahu mého vozidla (11 763,80 Kč) a s tím související nárok na náhradní vozidlo po dobu této opravu (3 992,50 Kč), s odůvodněním: „Z pojistného byla odečtena oprava prahu, kdy charakter poškození neodpovídá nehodovému ději.“ Proti tomuto rozhodnutí jsem se odvolal, v odvolání jsem uvedl dva svědky, kteří mohou dosvědčit, že mé vozidlo nebylo před nehodou poškozené. Zároveň z fotodokumentace místa nehody je patrné, že nárazník vozidla viníka je poškozen na spodní hraně, tedy v místě, které způsobilo poškození prahu na mém vozidle.


Požadované řešení

Od společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. požaduji úplné plnění ceny opravy mého vozidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2020 10:34, před 4 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.