Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46159Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2020, před 4 lety

Šárka Exnarová

Znění stížnosti

Několik let mám u společnosti O2 tarif FREE O2 na 249,- Kč/měsíc.
Minulý měsíc mi byl změněn tarif bez předchozí dohody na tarif FREE+Modrý za 499 ,- Kč/měsíc.
K ničemu takovému jsem nedala souhlas a ani mi nebyla nabídnuta možnost jiných tarifů. Očekávám, že budu seznámena písemně s možnostmi jiného tarifu, abych měla dostatek času k rozhodnutí, nejlépe možnosti zůstat u svého minulého tarifu.


Produkt

tarif FREE O2


Požadované řešení

změna tarifu FREE+Modrý na původní tarif FREE O2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2020 07:09, před 4 lety

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací (dále jen "operátor") má dle § 63 odst. 6 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, povinnost informovat účastníka o změně smlouvy (tj. tarifu), a to nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti této změny. Zároveň je operátor povinen informovat účastníka o právu na bezplatné ukončení smlouvy ke dni nabytí účinnosti změny tarifu. Informaci je operátor povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2020 14:31, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí nás, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.

Podle provedené kontroly byla změna provedena dle včasného upozornění. Na změnu jsme upozorňovali ve vyúčtování za období 8. 6. 2020 – 7. 7. 2020 ve znění: „Užijte si neomezené volání ve Vašem novém tarifu! Váš současný tarif FREE O2 u čísla XXXXXXXXX k 08.09.2020 ukončujeme. Nahradíme ho novým tarifem FREE+ Modrý bez závazku za zvýhodněnou cenu 399 Kč včetně DPH měsíčně. Za tuto cenu získáte neomezené volání a SMS z ČR na účastnická čísla českých poskytovatelů a k tomu 1 GB dat na měsíc. Pokud s touto změnou nesouhlasíte, můžete službu k 07.09.2020 bez sankce zrušit. Víc o novém tarifu najdete v ceníku základních služeb O2 na www.o2.cz.“
Telefonní číslo jsem z důvodu ochrany osobních údajů zaměnila za X.

Lituji, avšak původní tarif FREE O2 již v nabídce nemáme. Aktuální nabídku tarifů naleznete na našich internetových stránkách www.o2.cz. Vaší žádosti nelze vyhovět.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 10:14, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 18:43, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.