Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem si ve vaší prodejně v Chabrech zakoupil "JEMNÝ SALÁM EXTRA" u pultu s uzeninami atd. Salám na první pohled vypadal v pořádku jako vždy, a proto jsem nepochyboval o jeho kvalitě. Bohužel jsem po příjezdu domů a následné konzumaci zjistil, že je salám starý a zkažený, protože chutnal jako velmi odporná niva.
JEMNÝ SALÁM EXTRA
Nepotřebuji žádné slevy, ani vrácení peněz, ale i přesto bych se rád vyjádřil. Nejspíše se jedná pouze o chybu vašich pracovníků nebo kvalitu již předem zakoupeného zboží, a proto chápu, že se taková věc může stát. Byl bych však opravdu rád, kdyby se tyto věci co nejvíce eliminovali, jelikož existuje obrovské množství lidí, pro které je tato situace fatální. Myslím tím to, že ne každý si může dovolit jídlo vyhodit do koše. Ať už z finančních nebo jiných důvodů. S pokorou vás tedy prosím, abyste více kontrolovali a prověřovali kvalitu zboží, a také aby se tyto věci neděli, protože to může pokazit celý den, popřípadně odradit zákazníka od příštích nákupů. Děkuji za pochopení.
|
Tweet |
Pokud by se problém s jakostí masného výrobku opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.