Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#46160Plesnivé/Prošlé/Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2020, před 4 lety

Martin Zilizi

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem si ve vaší prodejně v Chabrech zakoupil "JEMNÝ SALÁM EXTRA" u pultu s uzeninami atd. Salám na první pohled vypadal v pořádku jako vždy, a proto jsem nepochyboval o jeho kvalitě. Bohužel jsem po příjezdu domů a následné konzumaci zjistil, že je salám starý a zkažený, protože chutnal jako velmi odporná niva.


Produkt

JEMNÝ SALÁM EXTRA


Požadované řešení

Nepotřebuji žádné slevy, ani vrácení peněz, ale i přesto bych se rád vyjádřil. Nejspíše se jedná pouze o chybu vašich pracovníků nebo kvalitu již předem zakoupeného zboží, a proto chápu, že se taková věc může stát. Byl bych však opravdu rád, kdyby se tyto věci co nejvíce eliminovali, jelikož existuje obrovské množství lidí, pro které je tato situace fatální. Myslím tím to, že ne každý si může dovolit jídlo vyhodit do koše. Ať už z finančních nebo jiných důvodů. S pokorou vás tedy prosím, abyste více kontrolovali a prověřovali kvalitu zboží, a také aby se tyto věci neděli, protože to může pokazit celý den, popřípadně odradit zákazníka od příštích nákupů. Děkuji za pochopení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2020 06:34, před 4 lety

Pokud by se problém s jakostí masného výrobku opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.