Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jezdím téměř denně vlakem z Uničova směr Šumperk v 17,32.Chápu, že je na této trati výluka, ale nevím, proč vlak nejezdí podle nastaveného výlukového řádu.Zpoždění je každý den 10 až 20 minut a teď nám ještě zavřeli čekárnu.Proč tedy neupravíte jízdní řad tak, abychom tam každý den nemuseli venku v zimě čekat? Někdy si připadám, že ČD obtěžuje, protože chci jet z práce domů vlakem.S pozdravem Kotěšovcová.
Upravit jízdní řád
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.