Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#46165Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2020, před 4 lety

Lucie Vašková

Znění stížnosti

Dne 8.10. 2020 jsem na webu https://www.fashionfashion.cz/?gclid=EAIaIQobChMIi-vqrYX_7AIVVvhRCh0H7wlJEAAYASAAEgJi-vD_BwE uhradila objednávku dětského křesílka v částce 509kč . Nějaký čas se nic nedělo tak jsem společnost kontaktovala prostřednictvím emailu, poté mi zaslali potvrzení objednávky a zprávu o dodání kde bylo uvedeno že dodání může trvat cca měsíc. Se společností komunikuji emailem kde mi neustále opakuji ty samé věty jako, že zboží už je na cestě dokonce mi poslali číslo zásilky. Zásilku ale Česká pošta nemá. Křesílko bylo objednané jako dárek proto je objednávka na jméno Anna Vašková


Produkt

Prosívaná pohodlná dětská pohovka s medvědem. Barv MODRÁ 1 KUS KOD OBJEDNÁVKY 41835236


Požadované řešení

Požaduji vrácení celkové uhrazené částky 509Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2020 09:42, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2020 15:23, před 4 lety

Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění, Vaše zásilka by měla být každým dnem doručena: https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RU721919929NL&spm=a3708.7860688.0.d01&fbclid=IwAR38LyiIn9H1hEwBQCcMtyLv_pWtB11qwDRHrQisMb2_QdBKbco9ovJmmZg
Pokud se tomu tak nestane do týdne, zeptejte se prosím na Vaší poště na zásilku z ciziny na Vaše jméno.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 10:07, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2020 10:13, před 4 lety


Lucie Vašková

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší pomoc. Zboží dorazilo, nejedná se však o dětskou pohovku ale pouze o povlak na dětskou pohovku. Jsou to obyčejní zloději. Přeprodávají zboží Číny, což by mi asi nevadilo.Ale po takové době kdy to zaměstnalo mě i Vás mi dorazil potah za 509 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2021 11:18, před 4 lety

Dobrý den, jsme rádi, že Vám zboží dorazilo, pokud s ním nejste spokojena, můžete jej samozřejmě vrátit na Vaši adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.2.2021 08:50, před 4 lety


Lucie Vašková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji