Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10. 2020 jsem na webu https://www.fashionfashion.cz/?gclid=EAIaIQobChMIi-vqrYX_7AIVVvhRCh0H7wlJEAAYASAAEgJi-vD_BwE uhradila objednávku dětského křesílka v částce 509kč . Nějaký čas se nic nedělo tak jsem společnost kontaktovala prostřednictvím emailu, poté mi zaslali potvrzení objednávky a zprávu o dodání kde bylo uvedeno že dodání může trvat cca měsíc. Se společností komunikuji emailem kde mi neustále opakuji ty samé věty jako, že zboží už je na cestě dokonce mi poslali číslo zásilky. Zásilku ale Česká pošta nemá. Křesílko bylo objednané jako dárek proto je objednávka na jméno Anna Vašková
Prosívaná pohodlná dětská pohovka s medvědem. Barv MODRÁ 1 KUS KOD OBJEDNÁVKY 41835236
Požaduji vrácení celkové uhrazené částky 509Kč na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
moc se omlouváme za zpoždění, Vaše zásilka by měla být každým dnem doručena: https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RU721919929NL&spm=a3708.7860688.0.d01&fbclid=IwAR38LyiIn9H1hEwBQCcMtyLv_pWtB11qwDRHrQisMb2_QdBKbco9ovJmmZg
Pokud se tomu tak nestane do týdne, zeptejte se prosím na Vaší poště na zásilku z ciziny na Vaše jméno.
Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší pomoc. Zboží dorazilo, nejedná se však o dětskou pohovku ale pouze o povlak na dětskou pohovku. Jsou to obyčejní zloději. Přeprodávají zboží Číny, což by mi asi nevadilo.Ale po takové době kdy to zaměstnalo mě i Vás mi dorazil potah za 509 Kč.
Dobrý den, jsme rádi, že Vám zboží dorazilo, pokud s ním nejste spokojena, můžete jej samozřejmě vrátit na Vaši adresu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji