Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od české pošty mně chodí často poštovní balíky i přes tuto dobu, kdy je vyhlášený nouzový stav a je nařízeno nosit ochranné prostředky (roušky). Ani jednou za tento rok jsem neviděl, že by řidič české pošty, který mi balíky dováží, měl nasazenou, nebo aspoň u sebe, roušku. Chápu, že je toho hodně a není čas, ale pokud takto objede denně několik desítek lidí a bez roušky, není to lidské chování. Jiné společnosti s tímto nařízením nemají problém.
Nenošení roušek
Byl bych moc rád, kdyby každý dodržoval pravidla a choval se tak, aby neškodil druhým. Řidiči u jiných společností také nosí ochranné prostředky, tak by nebylo špatné, kdyby i řidiči české pošty tyto roušky nosili. Nemusí v autě, ale když jde předat balík a nijak se nechrání, je to špatné.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel podezření na nedodržování právních předpisů týkajících se ochrany veřejného zdraví, může podat podnět k příslušné hygienické stanici.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.