Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.6.2014 jsem zakoupila mobilní telefon Samsung S3mini. Od smlouvy jsem odstoupila 7.7.2014 zasláním mobilu zpět a požadovala jsem vrátit peníze. Mobil nebyl funkční, nešlo z něj volat ani příjmat hovory. Mobil jsem dostala 9.8. zpět neopravený. Dne 11.8. jsem ho opět poslala zpět. Následovaly samé výmluvy, čerpání dovolené, že jsem mobil zaslala poškozený, pak jsme se dohodli, že mi vrátí peníze a mám zaslala originál dokl. o zaplacení, ten jsem poslala 9.9.2014. Když volám, tak slíbí, že se ozvou na e-mail, že zavolají zpět, že paní co vyřizuje reklamace je dovolené (je tam celé léto) apod. Do dnešního dne nemám ani mobil ani peníze.
Samsung S3mini, výr.č. 358307/05/873516/5
Nejlépe vrátit peníze, dle recenzí nemají kvalitní zboží. Kdyby zaslali funkční mobil, tak bych se také nezlobila.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena prostředky komunikace na dálku, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Z projevu vůle musí být patrné, že se jedná o odtoupení dle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku, paragrafové znění není nutné uvádět. Prodávající je v tuto chvíli v prodlení a spotřebitel může kromě kupní ceny a poštovného požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Subjekt Pavel Cigánek byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Stížnost může být nadále řešena v občanskoprávním sporu před soudem. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Následně je možné uplatnit svůj nárok u soudu návrhem na vydání platebního rozkazu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.