Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vždy, když mi česká pošta doručuje zásilku, napíše mi, že ji převzala a kdy cca bude doručována. Bohužel mi pak už nepřijde (jako u jiných společností) sms nebo telefonát v den doručení, že zásilka bude doručena a v jakou přibližnou hodinu s případným doplněním. Ani nejsem kontaktován, když mě s danou zásilkou nezastihne.Já prostě nemohu každý den od 8:00-17:00 hod. sedět u dveří a čekat, až mi přijde nějaká zásilka.Stejně jako řidiči české pošty, tak i já jsem zaměstnaný a chodím do práce a nemám čas řešit takové zbytečné detaily, a nebo si zásilku nakonec chodit vyzvednout na poštu.
Neinformování o doručení zásilky řidičem
Byl bych rád, kdyby se společnost/řidiči domluvili na systému, který už v České republice funguje a začali používat mobilní telefony i v době, kdy se daná zásilka bude doručovat.Nemám problém s vyzvednutím zásilky, když budu předem informovaný.Prosil bych proto o změnu systému a o to, abych vždy dostal předem informaci o doručení.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.