Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , dnes jsem na pobočce T-Mobilu v Prostějově potřebovala se svou maminkou ,které je 75 let, vyměnit sim kartu za novou. Z důvodu ochrany zdraví u seniora jsme počkaly před prodejnou venku. Když se uvolnil stolek číslo 5, přistoupily jsme k němu. Protože dotyčný prodejce zvedl zvonící mobil , poodstoupily jsme a čekaly. Pán si nechal spadnou roušku z nosu i z úst a když jsem ho velice slušně/ upozornila , že je uvnitř před ním seniorka, samozřejmě dvoumetrovým odstupem před jeho pulte / . No hrůza!! Jako majitel zdravotnického zařízení s padesáti zaměstnanci musím říct, že takový člověk by dostal hodinovou výpověď. Nejenže tento člověk nedodržuje vládní nařízení , ale obořit se na klienta tímto způsobem, to je hrůza. Rovněž mladá kolegyně tohoto pána z prodejny se k němu připojila s tvrzením , že oni jsou 9 hodin v rouškách a takto prý covid 19 nepřenáší. Právě takto nezodpovědným přístupem jako předváděl váš zaměstnanec a jeho mladá spolupracovnice je nejvíc ohroženo zdraví spoluobčanů a seniorů zvlášť. Nás zdravotníku se také nikdo neptá jestli chceme ošetřovat pacienty v respirátorech, se štíty a ochrannými obleky. Kdyby u T - Mobilu nepracoval zástupce ing. M. , který s mou firmou skvěle spolupracuje u léta, ukončila smlouvu a odešla ke konkurenci. Na vašem místě bych velice zvážila ukončení pracovní smlouvy s oběma pracovníky.
Šuhajová.
Poučení zaměstnanců pobočky Prostějov o ochraně před nákazou Covid 19 a platných nařízeních.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.