Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
vyplňovala jsem formulář pro vrácení zásilky, čárový kód 01064119812, dne 11.11.2020 a dle informací v SMS od Vaší společnosti měl dne 12.11.2020 přijet kurýr a vyzvednout si zásilku, čárový kód 01064119812.
Nikdo nepřijel ani 12.11. ani 13.11., nikdo nevolal. Již mi nelze vyplnit Váš formulář pro vrácení zásilky neb čárový kód byl použit. Jak mám postupovat?
Prosím, aby se pro zásilku opravdu někdo stavil, někdo se ozval. Musím vrátit zboží v termínu, abych získala peníze zpět. Bohužel Vaši řidiči jsou maximálně nespolehliví.
Děkuji za vyřízení
Hana Nejedlá
01064119812
Kurýr si přijede pro zásilku, jak byla psáno v sms.
|
Tweet |
Bylo-li ujednáno, že společnost Geis CZ s.r.o. splní spotřebitelem zaplacenou službu v určitý čas, je společnost povinna dostát své smluvní povinnosti a v tento čas svůj závazek splnit. Neučiní-li tak, může spotřebitelka žádat náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti, a to v souladu s § 2913 občanského zákoníku. Za škodu je možné považovat např. marné uplynutí lhůty pro vrácení zboží a obdržení svých peněžních prostředků zpět (ve vztahu spotřebitelky a třetí osoby). V takovém případě by mohla spotřebitelka peněžní prostředky požadovat od společnosti Geis CZ s.r.o.
Jelikož nebyla služba poskytnuta ve sjednaný čas, ani v následné přiměřené době, může spotřebitelka od smlouvy se společností Geis CZ s.r.o. odstoupit. To znamená, že má nárok na vrácení všech plateb, které ve prospěch společnosti v souvislosti s tímto nesplněným závazkem učinila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.