Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při vysílání hlavních zpráv on line po každé reklamě se vysílání vrátí na úplný začátek neskutečné neprofesionální amatérské jinak celkem profesionální pořad kde chybí detailing a duslednost toho kdo za to odpovídá ?
Je možné ze se to stává u vice pořadů
Důsledně sledovat detaily vysílání
|
Tweet |
Komerční televize vkládáním bloku reklam do televizních pořadů realizují své financování. Provozovatel je při vkládání reklam omezen pouze hodinovým limitem reklamy, který činí 12 minut v jedné vysílací hodině. Toto je upraveno v § 50 odst. 2 zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Provozovatel televizního vysílání je však vždy povinen zajistit, aby při zařazování reklamy nebo teleshoppingových šotů do pořadu nebyla narušena celistvost pořadu, ani práva nositelů práv tím, že nezohlední přirozené přestávky, dobu trvání a povahu pořadu. Výše uvedené platí pro provozovatele, kteří patří mezi tzv. komerční televize. V případě vysílání České televize je právní úprava odlišná.
Věcně a místně příslušný dozorový orgán v dané věci je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Kontakt viz http://www.rrtv.cz/cz/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.