Společnost


FTV Prima, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46186Kontrola odvysílané relace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2020, před 4 lety

Zdenek Bily

Znění stížnosti

Při vysílání hlavních zpráv on line po každé reklamě se vysílání vrátí na úplný začátek neskutečné neprofesionální amatérské jinak celkem profesionální pořad kde chybí detailing a duslednost toho kdo za to odpovídá ?


Produkt

Je možné ze se to stává u vice pořadů


Požadované řešení

Důsledně sledovat detaily vysílání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 15:44, před 4 lety

Komerční televize vkládáním bloku reklam do televizních pořadů realizují své financování. Provozovatel je při vkládání reklam omezen pouze hodinovým limitem reklamy, který činí 12 minut v jedné vysílací hodině. Toto je upraveno v § 50 odst. 2 zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Provozovatel televizního vysílání je však vždy povinen zajistit, aby při zařazování reklamy nebo teleshoppingových šotů do pořadu nebyla narušena celistvost pořadu, ani práva nositelů práv tím, že nezohlední přirozené přestávky, dobu trvání a povahu pořadu. Výše uvedené platí pro provozovatele, kteří patří mezi tzv. komerční televize. V případě vysílání České televize je právní úprava odlišná.

Věcně a místně příslušný dozorový orgán v dané věci je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Kontakt viz http://www.rrtv.cz/cz/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 18:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.