Společnost


IM TOP SERVICE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46187Nedodaná podlaha - žádost o vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2020, před 4 lety

Klara Laneve

Znění stížnosti

Dne 2. června 2019 jsme se přijeli na prodejnu Podlahové Centrum Praha, na adrese Úvalská 1220/38, Strašnice,100 00 Praha 10 zeptat na podlahovou krytinu Marmoleum, ale přítomný pán (kterého jsme považovali za zaměstnance a jehož jméno neznáme) nás vzal naproti a přesvědčil, že to není kvalitní krytina. Navrhl nám vynilové podlahy Gerflor, ze kterých jsme si vybrali druh a vzor a k tomu lišty a vše ostatní. Nabídl nám tři terminy v červnu (s tím, že v červenci a srpnu mají vše obsazené) a my jsme si vybrali 19. červen.
Nakreslili jsme plánek půdy s předběžnými rozměry a zakreslili otvor půdních shodů, který jsme planovali uzavřít. Dohodli jsme, že pokud do daného termínu otvor nebude uzavřen, budeme platit dodatečnou dopravu.
Následující den jsme poslali přesné rozměry a dne 4. června jsme obdrželi dva e-maily s fakturama (první kalkulace byla chybná). Pan volal hned poté, zda jsme uhradili fakturu, že už mají pro nás nastříhanou podlahovou krytinu a připrevené lištý a další komponenty dle smlouvy. potvrdili jsme si, která faktura je spravná a termín pokladky, jelikož na tom záležela montáž schodiště. Fakturu jsme zaplatili a ještě si den před termínem ověřili, zda skutečně dorazí.
V den montaže jsme volali, kdy dorazí a pan, se kterým jsme jednali nám zdělil, že musí dodělat jiné zakazky, které byli před námi a slíbil, že do desetni dnů přijedou namontovat podlahu. Protože se neozíval, volali jsme na prodejnu a mluvili s kolegyní. Ta o pokladce nic neveděla a předala nám ho. Tentokrát se termín posunul kvůli povodním, kde prý museli dodělavat podlahy lidem, co byli vyplaveni a řekl nám, že musíme jednat pouze s ním.
Při urgencích nám zdělil, vždy něco jiného a nakonec nám řekl, že si to máme vyřešit s kolegyní, paní Mrkačkovou.
S paní Mrkačkovou jsem mluvila na prodejně, byla ochotna a hned nám nabídla nový termín, který též písemně potvrdila. Poslala nám kontakt na podlahaře, který bude podlahu montovat a s ním jsme domluvili obhlídku a další den pokladku. Podlahář skutečně přišel, vše jsme domluvili... ale nasledující rano nedorazil.
Když jsem mu volala, tak mi řekl, že pan mu nedovolil materiál vyzvednout ze skladu a že se o zakázku nemá starat... tudíž myslel, že k nam dorazil na pokládku jiný kolega.
Volala jsem na prodejnu a vyslachla jsem si další výmluvy, včetně hlášky, že pokud nám paní Mrkačková slíbila položit podlahu, tak to má udělat sama osobně. Volala jsem paní Mrkačkové, která to slíbila řešit...
Po dalších dvou týdnech jsme napsali na firmu, že jsme se z důvodu neseriozního chování rozhodli, že od nich podlahu nechceme a žádáme o vrácení peněz.
Jelikož na e-mail nikdo nereagoval, jela jsem na prodejnu osobně a tam zastihla i toho pána i paní Mrkačkovou. Paní Mrkačková byla překvapená, jelikož měla za to, že nám mezitím podlahu položili a pán ji zdělil, že by měla číst e-maily.
Paní Mrkačková nám 12.8.2019 vystavila opravný daňový doklad č. 190400036 znějící na částku 53.990,- Kč a informovala nás, že mají potíže, ale že nám peníze vrátí, tak, jako udělali s dalšími třemi zákazníky.
poté co jsme peníze nedostali a paní Mrkačková přestala brát telefony, domluvila jsem se s právničkou, aby nám pomohla.
Paní Mrkačková byla ochotná a 3. září 2019 od Robina Mrkačků právnička obrdžela návrh se splátkama a uznání dluhu.
Právnička žádala o podepsání uznání dluhu u notáře, na co Mrkačkovi nereagovali. Nereagovali ani na předžalobní upomínku, ani na obsílky od soudu. Soudní rozsudek je ze dne 22. dubna 2020
Pokusila jsem se napsat Mrkačkům přímo, ale nevím, zda jsou e-mailové adresy stále platné.

Všechny dokumenty, e-mailovou a sms korespondenci můžeme doložit.


Produkt

Neprovedená pokládka podlahy Gerflor Texline, včetně materiálu, práce a dopravy. opravný daňový doklad č. 190400036 znějící na částku 53.990,- Kč


Požadované řešení

Žádáme o vrácení částky 53.990,- Kč spolu s 9,75% úrokem
z prodlení p.a. od 24.9.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 10:19, před 4 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží ke smírnému řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. V řešené věci je očividné, že ke smírnému řešení nedošlo a ani už dojít nemůže, neboť věc dospěla až před civilní soud, který vydal rozhodnutí, patrně ve prospěch spotřebitelky. Služba VašeStížnosti.cz nemá žádné právně relevantní nástroje k tomu, aby mohla vymoci za spotřebitelku pravomocný a vykonatelný rozsudek.

Pokud takový rozsudek existuje a zní ve prospěch spotřebitelky, doporučujeme při nesplnění soudem uložených povinností postupovat dle § 251 občanského soudního řádu, popř. dle § 37 exekučního řádu.

Z důvodů uvedených výše stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.