Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#46188Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2020, před 4 lety

Vladimír Železník

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamoval jsem u televize Sony poškozený konektor pro Ca modul. Reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Vzhledem k tomu, jak je konektor umístěný a konstruovaný, tak se může poškodit pouze vkládáním Ca modulu, protože ke konektoru není přístup. Jeho poškození nemůže být považované jako vina uživatele, ale je to vinou špatné konstrukce a materiálu. Piny konektoru jsou evidentně z nevhodného, měkkého materiálu, a proto se při vkládání modulu piny konektoru pokřiví, protože modul má při vkládání vůli. Nemá takové vedení, aby sedl přímo na piny. Jedná se již o druhou reklamaci. Konektor byl poškozený již při koupi televize, když byla nová, nepoužitá. První reklamace byla řešena opravou. Nyní stejnou závadu prodejce neuznal. Na mé argumenty zaslané emailem prodejce nereagoval. Zkoušel jsem hledat soudního znalce, aby vyhotovil znalecký posudek, ale na Moravě takové posudky nikdo nedělá. Žádám vás teda o pomoc.

Děkuji


Produkt

KDL49WE665BAEP TV 49" Sony KDL-49WE665, FHD,Smart, 50/400Hz, T2, S2, černá/stříbrSn0á1 E60O4L14045


Požadované řešení

Žádám o výměnu konektoru za kvalitní, popřípadě i upravit vkládací štěrbinu pro Ca modul tak, aby nedošlo znovu k poškození pinů konektoru. Nemíním stejnou závadu řešit za rok znovu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2020 17:13, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Bohužel v tomto případě jde o skutkovou otázku, nikoliv o otázku právní. Nemůžeme tedy z naší pozice poskytnout další rady, neboť nedisponujeme znalostmi z oboru techniky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 09:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.