Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Vase
zamestnankyne, dne 12.10.2014, OMV Asska, kolem 9:30h, byla krajne neprofesionalni a neprijemna, porvavala na me od vchodovych dveri, kdxz jsem tahala hadici, abych mohla natankovat. Pokud je vytahovani hadice zakazano, ma to byt uvedeno na stojanu. Pokud se ji to nelibilo, mela mi to prijit slusne vysvetlit primo ke stojanu a neporvavat jako cirkusak. Co si to vubec dovoluje na zakaznika takto "vyskakovat"?? Jezdila jsem k Vam rada, ale z toho kvanta zamestnankyn jsou tam dve ochotne a mile. Jedna ani nevi, ze lze dobijet Wia internet a zaprela, ze tuto sluzbu mate. Byla jsem tam naposledy. A to kvuli dnesnimu, neprimerenemu vystupu.
To je interni záležitost podniku.
|
Tweet |
Služba Vašestížnosti.cz je určena pro řešení konkrétních spotřebitelských sporů vzniklých mezi spotřebitelem na jedné straně a podnikajícím subjektem na straně druhé. Vzhledem k faktu, že v tomto případě není dán spor, který by mohl být v rámci mimosoudního řešení sporů řešen, stížnost uzavíráme.
Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá. Chování mezi lidmi, případně mezi zaměstanci společnosti a jejími zákazníky, není přímo upraveno právem, ale řídí se zejména zásadami slušnosti. Společnosti také často vydávají pro své zaměstnance různé etické kodexy, kterými by se měli řídit.