Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
měl jsem zájem o koupi Kávovaru, na stránkách je uvedeno ''Nákup na splátky NULA nebo s navýšením 1 % měsíčně, 12-72 měsíců'' - od společnosti HomeCredit. Nicméně po přesměrování na mě čekalo zjištění, že žádnou takovou službu HomeCredit nenabízí.
Po kontaktování HomeCreditu paní byla hodná, že se pokusí toto nějak vyřešit(je sobota, takže až v pondělí)
Nicméně společnost Datart mi napsala, že to co mají na webu je chyba v systému, omlouvají se ale nebude mi vyhověno s touto službou.
Osobně si myslím, že jde zde o klamání spotřebitele.
Prosím o pomoc při řešení tohoto požadavku
Kávovar ''Espresso DeLonghi Magnifica ECAM 22.110B černé''
Zpřístupnění služby ''Nákup na splátky NULA nebo s navýšením 1 % měsíčně, 12-72 měsíců'' od společnosti HomeCredit
|
Tweet |
Je-li podnikatelem užit při nabízení zboží nebo služby nepravdivý nebo zavádějící údaj, který je objektivně vzato způsobilý podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, mohlo by se jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět příslušnému dozorovému orgánu. Tím je v případě poskytování spotřebitelských úvěrů Česká národní banka.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.