Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#46192Klamavá informace o úvěrech DATART / HOMECREDIT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2020, před 4 lety

Petr Stoklásek

Znění stížnosti

Dobrý den,
měl jsem zájem o koupi Kávovaru, na stránkách je uvedeno ''Nákup na splátky NULA nebo s navýšením 1 % měsíčně, 12-72 měsíců'' - od společnosti HomeCredit. Nicméně po přesměrování na mě čekalo zjištění, že žádnou takovou službu HomeCredit nenabízí.
Po kontaktování HomeCreditu paní byla hodná, že se pokusí toto nějak vyřešit(je sobota, takže až v pondělí)

Nicméně společnost Datart mi napsala, že to co mají na webu je chyba v systému, omlouvají se ale nebude mi vyhověno s touto službou.


Osobně si myslím, že jde zde o klamání spotřebitele.
Prosím o pomoc při řešení tohoto požadavku


Produkt

Kávovar ''Espresso DeLonghi Magnifica ECAM 22.110B černé''


Požadované řešení

Zpřístupnění služby ''Nákup na splátky NULA nebo s navýšením 1 % měsíčně, 12-72 měsíců'' od společnosti HomeCredit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 10:55, před 4 lety

Je-li podnikatelem užit při nabízení zboží nebo služby nepravdivý nebo zavádějící údaj, který je objektivně vzato způsobilý podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, mohlo by se jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět příslušnému dozorovému orgánu. Tím je v případě poskytování spotřebitelských úvěrů Česká národní banka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2021 16:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.