Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.11.2020 jsem byl na prodejně ve Starém Městě u Uherského Hradiště a chtěl jsem nařezat lamino které jsem zaplatil.
Pracovník slíbil jak to nařeže a bylo domluveno odběr v sobotu. Lamino nebylo nařezáno tak jsem jel zbytečně a vznikly mě tím náklady navíc doprava a ztráta času.
Trlida Radek
Lamino buk
Kompenzace nákladů.
|
Tweet |
Dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Pokud tedy pracovník společnosti přislíbí spotřebiteli ve věci určitý postup, je tímto slibem společnost v souladu s § 3 odst. 2 písm. d) a § 430 odst. 1 občanského zákoníku vázána. Není-li tento postup dodržen, domníváme se, že se jedná o porušení smluvní povinnosti.
Škoda, která tímto porušením smluvní povinnosti může vzniknout, se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Máme za to, že spotřebitel může po společnosti žádat náklady spojené se zbytečnou dopravou do provozovny společnosti.
Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,20 Kč (viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 358/2019 Sb.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
tento incident se nedostal k vedení prodejny, a proto nemáme bližší informace.
Rádi bychom viděli objednávkový doklad, s datem sepsání a dohodnutým termínem zhotovení.
Dle interního nařízení nesjednáváme zakázky mimo ''turnusové fungování'', pokud nelze jinak.
Resp. ze středy nemohl být příslib na sobotu. Pilaři si takto zakázky nepřehazují.
Děkujeme.
S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.