Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.11.20 jsem jela z Masar.nadrazi do Milovic
vlakem v 10.22.
Zakoupena PID jízdenka nesla označit a protoze údajně průvodci nemá pravomoce jízdenku přeškrtnout nebo jakkoliv označit musela jsem si ve vlaku koupit jízdenku s přirážkou 50 korun.Pokud jízdenku mám a průvodci není ochotna toto akceptovat a nutí mě kupovat jízdenku jinou,tak nechápu přirážku,pokud si musím jízdenku znovu koupit ráda bych viděla podle jakého predpisu,jinak ocekavam,že mi 50 korun vrátíte.Krejcikova
Vrácení 50kc.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.