Společnost


Pantour s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46199Nevrácení peněz na zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2020, před 4 lety

Eva Dostálová

Znění stížnosti

Dne 27.8.2020 nám cestovní kancelář oznámila změnu v termínu zájezdu a místa odletu. Původní termín se změnil z 22.9.2020 s návratem 29.9.2020 na 24.9.2020 s návratem 1.10.2020 a místo z Ostravy byl odlet změněn na Brno.
Tyto změny jsme nemohli akceptovat z důvodu nástupu do práce 1.10.
a nedosažitelnosti brněnského letiště. Hned 2.9. jsme mailem požádali p. M. H. (na zákaznický servis) o storno zájezdu a vrácení námi zaplacené částky ve výši 24 980.0 Kč.
Protože na mail nikdo nereagoval, žádost jsme doporučeně zaslali na zákaznický servis dne 4.9.2020. Dne 9.9.2020 nám od p. H. přišel mail ve kterém sděluje,že zájezd je stornován a námi požadovaná částka nám bude vyplacena za 45 dní, vzhledem k množství storno a vratek. Na náš mail z 29.10., že žádost není vyřízena nepřišla odpověď, takže jsme 5.11.2020 žádost znovu urgovali doporučeným dopisem. Dosud bez nejmenší odezvy.


Produkt

Jedná se o zájezd na řecký ostrov Rhodos č. 218951 u CK Pantour Revoluční 763/15 Praha 1.


Požadované řešení

Požadujeme vrácení námi zaplacené částky za stornovaný zájezd ve
výši 24 980.0 Kč.
Jsme již senioři nad 70 let věku a daná částka není pro nás rozhodně zanedbatelná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 14:17, před 4 lety

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud nebudou pokusy o smírné vyřešení úspěšné, může se spotřebitel vzhledem k výši dlužné částky obrátit na advokáta a podat jeho prostřednictvím žalobu k civilnímu soudu. Seznam advokátů je dostupný např. z: https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.