Společnost


ESSOX s.r.o.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4620Neuznana reklamace opozdeneho vypisu z kreditni karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2014, před 10 lety

Monika Dordová

Znění stížnosti

Dobry den, dne 12. zari mi prisel vypis z kreditni karty u spolecnosti ESSOX za mesic srpen. Dle vypisu jsem mela zaplatit splatku k datu splatnosti 15. zari. Den, kdy mi prisel vypis byl patek a v nasledujici pondeli byl den splatnosti splatky. Proto jsem kontaktovala spolecnost Essox, ze neni v mych silach zaslat splatku nacas, nebot vypis mi prisel pozde. Mam na vyber 3 zpusoby splaceni, ale vsechny jsou zavisle na vypisu. Jsou to: inkaso, bankovni prevod a slozenka. Doposud jsem zasilala splatky formou bankovniho prevodu, ale z duvodu opozdenych vypisu, ktere mi nechodi jiz nekolik mesicu vcas, jiz neni v mych silach zasilat splatky v terminu splatnosti. Rovnez dalsi zpusob - inkaso, neni pro me vyhovujici a to z toho duvodu, ze mi nechodi plat na ucet, ale formou slozenky, tudiz musim cekat na vypis, z ktereho se dozvim, kolik penez mam vlozit na ucet na danou splatku. Treti moznost - slozenka chodi pozde s vypisem. Zadala jsem proto Essox o posunuti terminu splatnosti, nebylo mi vyhoveno. Dale jsem reklamovala opozdene vypisy, reklamaci nevyresili a ani se k ni nevyjadrili. Na me dotazy proc nereklamuji me opozdene vypisy u Ceske Posty, absolutne nereagovali, pouze v poslednim emailu mi odepsali, ze je to interni zalezitost a dale tuto reklamaci neresili. Tuto reklamaci s nimi jiz resim cca 1 mesic. Na muj navrh zasilat vypisy elektronicky odpovedeli, ze to neni v jejich silach. Za vedeni uctu vsak platim poplatek 50 Kc mesicne.


Produkt

vypis z kreditni karty Bonus Futuro u spolecnosti ESSOX


Požadované řešení

Posunuti data splatnosti, vyresit opozdene vypisy, zasilat vypisy elektronicky, uznavat opozdene platby slozenkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2014 12:17, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme z preventivních důvododů co nejvíce eliminovat dopady pozdního doručení výpisu. Např. pokud je splatnost nastavena vždy k datu patnáctého, může si spotřebitel hlídat přibližnou výši útraty a takovou částku poté vložit na účet s dostatečným časovým předstihem, aby si ji společnost mohla strhnout.

Dále také záleží na skutečnosti, zda společnost stanovuje přiměřenou dobu splatnosti vzhledem k typu zasílání výpisu a zvolené platbě. Pokud by byla nastavena doba nepříměřená a společnost by z tohoto jednání těžila, nejednalo by se o poctivé jednání v právním styku.

Je-li problém skutečně na straně pošty, která zásilky nedoručuje včas, není řešení příliš jednoduché, protože zákon o poštovních službách stanoví, že pošta odpovídá pouze za škodu, která vznikla v době od poštovního podání do dodání či vrácení. Dále předpokládáme, že se jedná o obyčejnou zásilku, u které není deklarováno datum doručení. Nicméně pošta je povinná zajistit poskytování základních služeb v rozsahu stanoveném v rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu. V takovém případě doporučujeme u pošty podat stížnost na pozdní dodávání zásilek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 09:25, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.