Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vaše pořady jsou hluboce nekvalitní...kostičkují ...duchaří...a to pouze jenom co Vy dáváte jako přímý přenos...měli byste se stydět...za tohle brát peníze ...jste zloději...vymýšlíte kdejakou kravinu...jak vytahat peníze a odvádíte za to hnusnou a neadekvátní práci...nedá se na to vůbec koukat...je zajímavé...že přebírané programy-LM atd jsou v pořádku...ale Vámi vyráběné...točené...1.fotbalová liga...je hrůza...jste spolek amatérů...měli by Vám pořady vzít...takto svojí neprofesionální prací okrádáte konečného zákazníka...a to nemluvím a Vaší komunikaci se zákazníkem...Vaše nahrané keci..a zavedená placená stížnost je k smíchu...jsem u Vás již řadu let a musím říci...že jste rok od roku horší...pro zákazníka neděláte nic ...stydtě se...Zdeněk David...Lázně Bohdaneč
nechte ČT Sport a bude klid
|
Tweet |
Případná další stížnost spotřebitele vyjádřená obdobným urážlivým způsobem bude bez dalšího uzavřena pro porušování pravidel služby VašeStížnosti.cz.
Ke stížnosti samotné:
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
je mi líto, pokud jste zaznamenal potíže s přenosy. Pokud máte potíže s přehráváním, i když nemáme výpadky hlášené, doporučuji se obrátit vždy na technické oddělení na lince 800 02 02 02 / volba 4, či na chat www.o2.cz/tesu.
Ve chvíli, kdy k potížím u Vás dochází, je potřeba zkontrolovat, zda máte správně zapojenou službu (nejlépe kabelem) a zda v době sledování neprobíhá vytěžování připojení a zda máte aplikaci O2 TV aktuální.
Nemáme obecně hlášené podobné komplikace, proto pokud byste se s něčím setkal, je potřeba se na nás přímo obrátit, abychom záležitost prověřili.
S pozdravem
Monika Morysová, O2 Guru pro Social media
Spotřebiteli rovněž doporučujeme obrátit se v případě technických potíží na k tomu určené kontakty, případně rovnou zvolit postup prostřednictvím reklamace. Tuto stížnost pro další komunikaci uzavíráme. V případě potíží s řešením situace se společností prostřednictvím k tomu určených komunikačních kanálů se na nás spotřebitel může obrátit znovu.