Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dnes 14.11.2020 jsem byla v Lidlu v Turnově. Účtenka č. 05177, čas na účtence je 11:05. Byla jsem na podkladně č. 2.
Paní pokladní mi namarkovala 3 ks Legendario Elixir místo koupených dvou. Vím, že své peníze zřejmě zpět nedostanu, ale ráda bych Vás upozornila na tento fakt.
Dále bych Vás chtěla požádat, abyste svým prodavačkám řekli, ať počkají s markováním dalšího zákazníka, protože ten předešlý nemá prostor ke kontrole své účtenky, když se na něj mačká další zákazník!
Prosím, podívejte se na záznam z kamery a pokud je to možné, žádám o vrácení částky.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Pacltová,
mrzí nás, pokud došlo k chybě při markování. Takto zpětně Vám již zde nemůžeme pomoci, ale obecně doporučujeme tyto záležitosti řešit ihned přímo s prodejnou.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.