Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46203Naúčtování položky Legendario Elixir navíc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2020, před 4 lety

Kateřina Pacltová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 14.11.2020 jsem byla v Lidlu v Turnově. Účtenka č. 05177, čas na účtence je 11:05. Byla jsem na podkladně č. 2.
Paní pokladní mi namarkovala 3 ks Legendario Elixir místo koupených dvou. Vím, že své peníze zřejmě zpět nedostanu, ale ráda bych Vás upozornila na tento fakt.
Dále bych Vás chtěla požádat, abyste svým prodavačkám řekli, ať počkají s markováním dalšího zákazníka, protože ten předešlý nemá prostor ke kontrole své účtenky, když se na něj mačká další zákazník!


Požadované řešení

Prosím, podívejte se na záznam z kamery a pokud je to možné, žádám o vrácení částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 11:26, před 4 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2020 14:06, před 4 lety

Dobrý den, paní Pacltová,
mrzí nás, pokud došlo k chybě při markování. Takto zpětně Vám již zde nemůžeme pomoci, ale obecně doporučujeme tyto záležitosti řešit ihned přímo s prodejnou.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 17:32, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 12:19, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.