Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň. Stal som sa obeťou podvodu na zoznamka academicssingels. 12.09.2020 som si Rovňák Ako ostatní clenovia a stazovatelia zaplatil premium na 1 mesiac v sume necelých 9,90eur 8.11.2020 mi prislo toto:
Academic Singles
platobná upomienka
dňa 12.10.2020 bolo Vaše 1-mesiace Prémiové členstvo na www.academicsingles.sk automaticky predĺžená. Vaša Prémiové členstvo bolo Pôvodne zakupene dňa 12.9.2020 prostredníctvom e-mailu pali.vagunda@seznam.cz.
Obnovením Vášho členstva bolo vykonanej v súlade s našimi Všeobecnými Obchodnými podmienky, ktorych prečítanie a akceptáciami ste potvrdili.
Zakupene produkt: 1- mesiace Prémiové členstvo.
Spôsob platby: PAYPAL
Dňa 12.10.2020 sa nám nepodarilo stiahnut členský poplatok z Vášho účtu.
Dlh tvoria oneskorený členský poplatok 49,90 EUR plus manipulačný poplatok vo výškou 11,00 EUR.
Celková suma na úhradu je teraz 60,90 EUR.
zaplatiť teraz
Prosíme Vás o uhradenie sumy 60,90 EUR v Priebeh Nasledujúci 7 dní, najneskôr dňa 14.11.2020 .Platbu Moze uhradiť prostredníctvom služby PayPal () a funkcie "pošli Peniaze".
Prosíme Vás o zaslaním platby na túto e-mailovú adresu (= PayPal účet):
Ak potrebujete pomoc s platbou cez PayPal, kontaktujte nás e-mailom na adrese paypal@be2.com. Zašleme Vám Osobitné Požiadavky na úhradu. Všimnite si, prosím: Táto adresa slúžte iba pre otázky týkajúce sa platieb cez PayPal. V prípade ďalších otazok nás mozte kontaktovať zaslaním e-mailu z vasej registrovanej adresy (v súlade so všeobecným nariadenia o ochrane údajovej GDPR) na adresu collections@be2.com. Za účelom Rýchlej identifikácií, citujte, prosím, referenciám uvedené v predmetom upomienkového e-mailu. V odpovedi neodstraňujte povodne správu.
Ak nemozem uskutočniť platbu cez PayPal, podlžnosť Moze vyrovnať ai prostredníctvom bankového prevodu na účet nižšom:
Včasná platba je jediný Spôsob Ako zabrániť dodatočným nákladom.
Po prijatom a registrované vasej platby bude tento prípad uzavretá a Žiadna ďalším platba nebude požadovaná.
Automatické obnovením členstva bolo už zrušené. Po uhradení platby Moze svoje Prémiové členstvo využívať až do konca predplateného obdobiami Alebo mozem požiadať o vymazaním svojho účtu.
Doplňujúce INFORMÁCIE nájdu v častých otázkach nižšom.
**************************************
Toto je automatický e-mail.
Prosíme Vás, neodpovedajte na tento e-mail, pretoze táto e-mailová adresa je nastavená výhradne na odosielanie e-mailov.
Kontaktné INFORMÁCIE mozem najst v častých otázkach na stránke.
**************************************
S pozdravom,
Martin Bell
Academic Singles Oddelenie pohľadávok
**************************************
BE2 S. à.rl
13, rue du Commerce - L-1351 Luxembourg - Luxembourg
*********************************** ***
Academic Singles vymáhaním pohľadávok
Otazka znie: Keďže sa im nepodarilo stiahnut z mojho účtu požadovanú sumu Ako mám postupovať? Ďakujem.
1- mesiace Prémiové členstvo
Vychadzajuc zo Všeobecných obchodných podmienok (VOP) spolocnosti Academic Singles az formulár na odstupenie od ZMLUVY uvedeneho na webovej stranke https://www.academicsingles.sk/ si Vas dovolujem informovať o vzdialenosti cca od ZMLUVY
a
zaroven podávame vypoved v zmysly bode 8 (1) VOP s okamžitou platnosťou a účinnosťou.
Zaroven ruším svoj suhlas s pouzitim mojich osobných udajov, ziadam ich zmazanie a ziadam o zmazanie osobneho profile na vasej webovej stranke ( https://www.academicsingles.sk/ ).
Zaroven ziadam o pisomnu informáciám o zruseni prémiového členstva s uvedenim dátumu ukončením.
Zaroven nesuhlasim So spracovaním mojich osobných udajov vasou spoločnosť za žiadnym ucelom a karhaj vam moju osobu akokolvek kontaktovať, okrem upovedomením o tom, Ako bola táto moja ziadost vybavená.
V pripade dalsieho kontaktovaním a Vzhľadom na nezrozumitelnost mnohych ustanovenie vasij VOP Ako aj závezne nekalej činnosti, s ktoru mali a maju negativne skusenosti oveľa vasi klienti
|
Tweet |
Jednání popsané ve stížnosti je možné kvalifikovat jako tzv. automatickou prolongaci smluvního vztahu [tj. situaci, kdy je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků (čtvrt roku, 6 měsíců, atp.)].
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem, která však není příliš pravděpodobná. Ohledně výpovědi rovněž platí, že pokud spotřebitel výpověď zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasnou a řádnou výpověď smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Váš e-mail bude odovzdaný jednému z agentov nášho zákazníckeho servisu a odpoveď dostanete v priebehu 5 pracovných dní.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.