Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem telefon,nešel slyšet hovor tedy velmi špatně,jejich vysvětlení bylo,že jsou ve sluchátku železné špony,tedy placená oprava,budíž...Vratili po měsíci přistroj zpět oprava 719Kč a vůbec,ale vůbec nic se nezměnilo,reklamoval jsem znovu zase měsíc a totéž...Hold odborníci... A jsem tady znovu po měsíci,napsali,že reklamace neuznána...
Oprava nebo vrácení peněz je to již pátá reklamace,ale jen 2x oprava proběhla z toho jedna,jak popisuji je nejspíše vůbec neprovedena
|
Tweet |
Servisní placená oprava je dílo ve smyslu § 2587 občanského zákoníku. Pokud není dílo provedeno řádným způsobem (tzn. vada nebyla opravou vůbec odstraněna), může spotřebitel takto vadně provedené dílo reklamovat (nereklamuje tedy věc samotnou, ale zaplacenou službu spočívající v opravě).
Pokud je reklamace vadně provedeného díla (opravy) prodávajícím zamítnuta, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Znalec by se v tomto případě měl patrně zaměřit především na to, zda stav telefonu je po technické stránce jiný, než jaký konstatoval prodejce při zamítnutí reklamace (tzn. že v opravě byly odstraněny "železné špony" atd.). Na vhodném postupu je však třeba se se znalcem předem dohodnout. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
abychom mohli Váš připad posoudit, prosím o poslání identifikačních informací:
- model teleofnu
- sériové číslo zařízení + IMEI
- číslo RMA pro placenou opravu a zamítnutou opravu
- informaci, kde bylo reklamováno
Děkuji.
Je to 3x reklamace 8800759060 a potom reklamace NEOPRÁVNĚNÉ PLACENÉ opravy přístroje který byl v záruční době opět proběhla 2x a bez výsledku.
NEJSTE SPOLEHLIVÁ FIRMA!!!
Případ přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na základě údaje sděleného spotřebitelem.
Dobrý den,
placená oprava byla z Vaší strany schválená, nemůžeme placeně opravovat bez Vašeho souhlasu. Reklamace placené opravy proběhla v pořádku. Další reklamace na placenou opravu nebyla uznána neboť při dvou nezávislích testech u několika techniků byla vyhodnocena jako neoprávněná neboť se neprojevila.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.