Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den
Chci reklamovat iPhone 6s nebo nereaguje hlavní vypínač a špatný vypínač hlasitosti.Prosim jak mám pokračovat v reklamaci. Mobil je starý rok.Dekuji Němec
iPhone 6s 32GB
Reklamace
|
Tweet |
Domnívá-li se spotřebitel, že je zboží vadné, je nutné uplatnit reklamaci u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Reklamaci je nutné uplatnit v souladu s reklamačním řádem prodávajícího.
Odpovědný subjekt na základě uplatněné reklamace rozhodne o její oprávněnosti. Uzná-li, že se jedná o vadu odstranitelnou, spotřebitel má právo na její odstranění. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může spotřebitel požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Pokud vzniknou spotřebiteli s uplatněním reklamace náklady, má v případě oprávněné reklamace právo na jejich úhradu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.