Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#46231Nikdy neby zaveden internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2020, před 4 lety

Dagmar Moudra

Znění stížnosti

Dobrý den nikdy jsme neměli u vás zaveden pevný internet a přesto se žádali exekuce 23 000 jmenuji se Dominik moudrý* spolu s mou maminkou jsme vše řešili s panem Radimem světovém a to na pobočce v Kroměříži měli jsme pouze zapůjčený router ten jsme v pořádku vrátily a veškeré služby u vás zrušily nikdy u nás od t mobile nebyl nikdo nikdy instalovat pevný internet ten jsme měli vždy od společnosti 02 týkalo se to adresy Kollárova Kroměříž pan dveřích dál i kontakt na servisního technika kterého jsme kontaktovali že k zapojení nedojde že zůstáváme u 02 byl bych moc ráda kdyby jste tohle vše prověřily a zachovali se férové jinak už budu nucen kontaktovat i televizi a zveřejnit jak se vaše společnost zachovalá nikdy nedošlo ani písemné nic na adresu Kollárova která byla uvedena jako kontaktní adresa pro písemný styk kontakt je 720070639 děkuji za pochopení že sem moc zklamaný co vše se může stat


Produkt

Měl to být pevný internet


Požadované řešení

Vrácení částky 23000


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 15:50, před 4 lety

Obecně platí, že společnost si nemůže naúčtovat poplatky za poskytování služeb, pokud byla smlouva řádným způsobem ukončena a spotřebitelce nebyla služba vůbec poskytnuta.

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o anonymní stížnost a společnost odmítla spolupráci, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.