Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,obracím se k vám protože se nam stal velky a drahy problém a chceme ho svami ihnet řešit! paní z avonu volala moji přítelkyni že je slosovaná a že vyhrava avon v hodnotě 3500kč tak přitelkyně byla spokojená a nechala si poslat balik na adresu za nějakou dobu jí exekutor vlezl na učet !! a peníze sebral jak je todle možné když byl hovor nahravan a paní trvdila moji přítelkyni že vyhrala prosím todle chci řešit není to malí peniz děkuji moc předem hezky den Milan Tomko.
požaduji svoji hotovost na učet děkuji.
|
Tweet |
V souladu s písm. s) Přílohy k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jsou obchodní praktiky vždy považovány za klamavé, pokud prodávající uvádí u výrobku nebo služby slova „gratis", „zdarma", „bezplatně" nebo slova podobného významu (jako je např. "výhra v hodnotě"), pokud spotřebitel musí za výrobek nebo službu vynaložit jakékoli náklady, s výjimkou nezbytných nákladů spojených s reakcí na obchodní praktiku, s převzetím nebo doručením věci. Má-li spotřebitel podezření na uskutečňování takové klamavé praktiky, může podat podnět České obchodní inspekci. Výše uvedené je veřejnoprávní rovina stížnosti.
V soukromoprávní rovině může spotřebitel namítat, že nebyl řádně poučen o ceně (a vůbec o placeném charakteru nabízené služby), a tím pádem byl uveden v omyl ohledně podstatné okolnosti. Kdo byl uveden v omyl ohledně podstatné okolnosti, může v souladu s § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, namítat neplatnost smlouvy. Je-li smlouva neplatná, má podnikatel povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj bez právního důvodu obdržel. V opačném případě by se jednalo o tzv. bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
jedná se o situaci, kdy mohlo dojít ke zneužití osobních údajů. Z toho důvodu celý případ s ohledem na jeho citlivost již řešíme přímo s účastníky a nebudeme v této záležitosti zveřejňovat žádné bližší informace. Společnost AVON výše zmíněné praktiky k prodeji nevyužívá a distancuje se od takového jednání.
S pozdravem,
Petra Kleinová
Zákaznický servis AVON
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.