Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46236Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2020, před 4 lety

aranka Grundzová

Znění stížnosti

dobrý den,obracím se k vám protože se nam stal velky a drahy problém a chceme ho svami ihnet řešit! paní z avonu volala moji přítelkyni že je slosovaná a že vyhrava avon v hodnotě 3500kč tak přitelkyně byla spokojená a nechala si poslat balik na adresu za nějakou dobu jí exekutor vlezl na učet !! a peníze sebral jak je todle možné když byl hovor nahravan a paní trvdila moji přítelkyni že vyhrala prosím todle chci řešit není to malí peniz děkuji moc předem hezky den Milan Tomko.


Požadované řešení

požaduji svoji hotovost na učet děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 16:38, před 4 lety

V souladu s písm. s) Přílohy k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jsou obchodní praktiky vždy považovány za klamavé, pokud prodávající uvádí u výrobku nebo služby slova „gratis", „zdarma", „bezplatně" nebo slova podobného významu (jako je např. "výhra v hodnotě"), pokud spotřebitel musí za výrobek nebo službu vynaložit jakékoli náklady, s výjimkou nezbytných nákladů spojených s reakcí na obchodní praktiku, s převzetím nebo doručením věci. Má-li spotřebitel podezření na uskutečňování takové klamavé praktiky, může podat podnět České obchodní inspekci. Výše uvedené je veřejnoprávní rovina stížnosti.

V soukromoprávní rovině může spotřebitel namítat, že nebyl řádně poučen o ceně (a vůbec o placeném charakteru nabízené služby), a tím pádem byl uveden v omyl ohledně podstatné okolnosti. Kdo byl uveden v omyl ohledně podstatné okolnosti, může v souladu s § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, namítat neplatnost smlouvy. Je-li smlouva neplatná, má podnikatel povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj bez právního důvodu obdržel. V opačném případě by se jednalo o tzv. bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 13:43, před 4 lety

Dobrý den,
jedná se o situaci, kdy mohlo dojít ke zneužití osobních údajů. Z toho důvodu celý případ s ohledem na jeho citlivost již řešíme přímo s účastníky a nebudeme v této záležitosti zveřejňovat žádné bližší informace. Společnost AVON výše zmíněné praktiky k prodeji nevyužívá a distancuje se od takového jednání.

S pozdravem,
Petra Kleinová
Zákaznický servis AVON

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 10:08, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:50, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.