Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,dnes 16.11 jsem jela s vnučkou v 17.19h Ostrov KV do Vojkovic KV,po zastavení vlaku stanice VOJKOVICE a zmáčknutí tlačítka na otevření dveří vnučka vystupovala a na posledním schodu se dveře začaly zavírat,stačila seskočit ,ale mě to skříplo tašku,kterou jsem ještě stihla zatáhnout a dveře se dovřely a vlak se rozjel,malá vnučka zůstala sama na peroně,průvodčí vůbec nevyšel z vlaku aby zkontroloval jesli je vše v pořádku,prodával jízdenky ,vše se odehrálo velice rychle,ani strojvedoucí si nic nezkontroloval,až po mojem hlasitém křiku šel průvodčí za strojvedoucím aby vlak zastavil upozornuji ,že vystupovalo se mnou více lidí kteří stáli za mnou,vnučka prožila šok že jí odvážejí babičku a já co se všechno mohlo stát,myslím že my cestující máme právo jezdit v klidu a pohodě ,jak jdou vaše reklamy v tv,což po dnešním zážitku určitě v klidu jezdit nebudeme s pozdravem Dagmar Hrachovcová Vojkovice 29 okr.Karlovy Vary
vyřešení stížnosti
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.