Společnost


FAST COMPANY, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46242Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2020, před 4 lety

Filip Lejsek

Znění stížnosti

Zboží objednáno přes e-shop 8.11.2020. Po zpětné vazbě a poměrně dobré komunikaci bylo zboží uhrazeno a očekáváno odeslání zásilky. Po téměř 48 hodinách byl odeslán první email z mé strany s dotazem ohledně odeslání (na e-shopu je napsána expedice do 24h). Obratem mi bylo napsáno, že z důvodu "situace covid a problémy s dopravou" mi bude zboží doručeno v pátek. Do čtvrtečního večera nepřišel žádný mail ohledně expedice, tudíž z mé strany znovu odeslán dotaz. K dotazu jsem i dodal, že si pro zboží případně dojedu sám. Přišla zpětná vazba, že zboží v pátek určitě dostanu a během odpoledne dorazí. V pátek ráno přišel mail ohledně expedice zboží včetně faktury (údajně odesláno).

Nepřišla žádná sms, nikdo mě nekontaktoval a celý pátek jsem čekal až někdo zavolá či zazvoní, nic. Večer jsem napsal do "společnosti" dlouhý email s mojí nespokojeností ohledně komunikace a nesplnění "slibu".

V pondělí (dnes) jsem již objednávku opravdu očekával, nedorazila. Opět jsem použil email a zeptal se na svojí objednávku, tentokrát však dopravní společnosti uvedené na e-shopu. K mému překvapení nic na mé jméno odesláno nebylo. Obrátil jsem se na e-shop, zkoušel jsem telefon, nic, poté email, kde mi bylo sděleno, že zboží dorazí ve středu, jelikož je firma v karanténě.

Bohužel už tomu opravdu nevěřím a logisticky mi to přijde také nemožné hlavně díky zítřejšímu svátku. Jedná se o zboží o hodnotě 23 727 kč, to není malá částka. Během dnešního dne se začali valit na e-shop špatné recenze i na zboží.cz, kde lidi mají podobnou nebo dokonce totožnou zkušenost z poslední doby (cca 3 dny zpět).

Proto bych chtěl touto stížností urgovat e-shop k dodání zboží nebo vrácení peněz. Bohužel se obávám, že jde o podvodníky a bude se vše muset řešit přes další složky.


Produkt

Apple MacBook Pro 13.3'' Touch Bar Core i5 1.4GHz 8GB 128GB SSD Space Grey (2019) MUHN2CZ/A


Požadované řešení

Požaduji ideálně dodání zboží na které již přes 8 dní čekám. Pokud to však nebude možné tak bych rád aby mi tento obchod vrátil peníze. Obávám se, že však nejsem jediný, kdo se pravděpodobně nechal napálit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2020 14:01, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2021 16:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.