Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#46250Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2020, před 4 lety

Zuzana Krézlová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.2. 2020 jsem pod číslem objednávky 132121 objednala zimní bundu. Téhož dne mi přišel email o zaplacení objednávky. Dne 11.2. přišla zpráva, že objednávka je již na cestě. Psali, že dodávka může trvat 5-40 dní a tak čekám. 27.3. jsem společnost kontaktovala znovu, že zboží ještě nedorazilo. Pak jsem psala několik emailů až do května a nikdy mi nepřišla žádná odpověď, ani zboží. Dne 8.5. jsem psala společnosti, že požaduji odpověď, nebo odstoupím od smlouvy a objednávku zruším. Stále žádná odpověď. 11.8. jsem poslala tedy storno objednávky a vrácení peněz na účet za nedodané zboží. Poprvé za tu dobu mi přišla odpověď od paní Petry Černé manažera zákaznické podpory. Mrzí je, že zboží nedorazilo a hned mi zasílají na jejich náklady nové. Čekám a nic. 18.9. další email, píšu zboží stále nedorazilo. 6.10. 2020 již požaduji odstoupení od smlouvy a o žádné zboží již nestojím. Přišla mi odpověď 7.10. ať pošlu veškeré platební údaje, které jsem zadávala do objednávky, že mi vrátí peníze na účet. Od té doby se mnou již nikdo nekomunikuje. Peníze samozřejmě nedorazily. Napsala jsem jim pouze další email, že jsou to podvodníci a zloději a budu řešit jejich způsob jednání stížností. Ani to již samozřejmě nikdo nereagoval.

Děkuji předem za vyřízení stížnosti

S pozdravem Zuzana Krézlová


Produkt

Stylová dámská zimní bunda s kožíškem - více barev Ships From: China, Velikost: S, Barva: černá


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 09:48, před 4 lety

Pokud podnikatel nevrátil spotřebitelce peněžní prostředky a je v takto výrazném prodlením, může ho spotřebitelka vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2021 15:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.