Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 14.10.2020 byla e-shopem ochrannerousky.cz přijata moje objednávka. Tuto objednávku jsem zároveň předem uhradila kartou - částka 1725,- Kč. Podle údajů z webových stránek bylo vše skladem, dodání do čtyř dnů. Na můj e-mailový dotaz z 22.10. odpověděli, že čekají na dodání zboží. 29.10.jsem oznámila, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, abych mohla sehnat roušky jinde. Napsali mi 3.11. a žádali o číslo mého účtu na který mi vrátí peníze, ty dodnes nedorazily.
Antivirová rouška z nanovlákna s aktivním stříbrem 4x (bílá, Puntíky černé, Denim Gray a Vintage Šedá), 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.