Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#46259Neoprávněné vymáhání další platby.Žádost o vymazání osobních údajů.Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Daniela Znamenáčková

Znění stížnosti

NaturaMed: Národní zdravotni kampaň.Do každé domácnosti v České republice rozdáváme roční balení vitamínu D ZDARMA! Platíte jen poštovné 49Kč. Vitamín D jsem si objednala 28.09.2020.Objednávka ID 2009126207 byla potvrzena 28.09.2020,23:29.Zásilku jsem obdřžela do schránky se složenkou na 49Kč,datum splatnosti 21.10.2020.Poštovné 49Kč jsem zaplatila bankovním převodem dne 19.10.2020,čas:15:16:43,ve prospěch účtu: 3695362/0800, variabilní symbol: 2009126207,zpráva příjemci:znamenackova,číslo dokladu: A201019070185.Tímto pro mě byl obchod uzavřen,ale pro ně asi ne.02.11.2020 v 11:07 z č.+420380070992 mi volala operátorka a vnucovala mi jejich produkty,které jsem odmítla.Dne 09.11.2020 jsem našla ve schránce dopis od NaturaMed, datovaný 03.11.2020,znovu objednávkový kupon,další složenku na 49Kč a neoprávněně na mě vymáhají další platbu.Faktura č.11020337,neuhrazená faktura,neuhrazeno 49Kč,původní datum splatnosti:21.10.2020,prosím o úhradu 49Kč nejpozději do 17.11.2020.To už mi bylo jasné s kým mám tu čest a na internetu jsem si to potvrdila. POŠTOVNÉ 49KČ JSEM ZAPLATILA BANKOVNÍM PŘEVODEM 19.10.2020 A MÁM NA TO DOKLAD! DANIELA ZNAMENÁČKOVÁ,PRAHA


Požadované řešení

Od společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o ŽADÁM ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. POŽADUJI VYMAZÁNÍ VŠECH MÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ.ŽÁDÁM SPOLEČNOST NATURAMED,ABY NEPŘEDALA MÉ OSOBNÍ ÚDAJE JINÝM SPOLEČNOSTEM. POŽADUJI,ABY NA MĚ PŘESTALA NEOPRÁVNĚNĚ VYMÁHAT DALŠÍ PLATBY. NEPŘEJI SI OD TÉTO SPOLEČNOSTI PRODUKTY,SLOŽENKY,OBJEDNÁVKOVÉ KUPONY,E-MAIL, TELEFONÁTY.S NATURAMED NECHCI UŽ MÍT NIKDY NIC SPOLEČNÉHO! ZNAMENÁČKOVÁ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2020 10:05, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2020 13:10, před 4 lety

Vážená paní Znamenáčková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost eviduje Vámi zmíněnou objednávku produktu Vitamín D VitaSolaris, kterou jsme obdrželi dne 28.9.2020. Následně Vám byl objednaný produkt odeslán a v balíčku byla také přiložená složenka na částku 49,- Kč, pro úhradu poštovného a balného. Omlouváme se za následné zaslání upozornění za dlužnou částku, nicméně bychom rádi vysvětlili, proč k tomuto zaslání došlo. Uvádíte, že jste produkt hradila bankovním převodem, nicméně jste chybně uvedla variabilní symbol 2009126207. Z tohoto důvodu se platba na náš bankovní účet nepřipsala. Variabilní symbol (zákaznické číslo) je údaj, který naleznete na složence, stejně jako symbol specifický (číslo faktury). Při úhradě bankovním převodem je nutné tyto údaje při platbě zadat, jinak se platba nepřipíše. Tím, že jsme úhradu neevidovali, systém Vám automaticky, formou dopisu, zaslal upozornění na dlužnou částku. Na základě Vašich informací jsme k dnešnímu dni platbu dohledali a spárovali s příslušnou fakturou. Na Vaši žádost jsme předali Vaše osobní údaje k výmazu. Smluvní vztah považujeme za vzájemně ukončený a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 14:48, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.1.2021 00:17, před 4 lety


Daniela Znamenáčková

Hodnocení:

Komentář: Moc děkuji dTestu za pomoc a přeji mnoho štěstí v novém roce 2021. Daniela Znamenáčková