Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
píši z důvodu neuznané reklamace na kabelku Gabol Laos (518902002) koupenou 14.7. 2014 v Českých Budějovicích v nákupním centru Géčko. Kabelku jsem reklamovala z důvodu loupání koženky v zadní části pod zipy z obou stran. Reklamaci jsem začala řešit 19.9. 2014, což kabelce nebyly ani 2 měsíce.
Reklamace mi byla neuznána, s vysvětlením, že jsem s ní neodborně zacházela, ihned jsme s manželem volali paní co reklamaci neuznala (R.S.), paní byla velmi nepříjemná a arogantní, řekla, že nám, že jsem si jí zničila sama, že s ní neumím zacházet, že s ní určitě jezdím na kole a hlavně, že se o tom se mnou nebude bavit.
Omlouvám se, ale takovéto jednání je neskutečné, mám 4.měsíčního syna, tak s kabelkou opravdu nejezdím na kole a bylo léto, takže jsem si jí o tričko asi ošoupat nemohla a hlavně mám více kabelek, tak jí nenosím stále.
Nevím, jak je to možné, že se reklamace neuznává, kabelku jsem koupila za 890 Kč, to si myslím, že není zas tak málo, na to aby po necelých 2 měsících vypadala takto, jak tedy bude vypadat za další 4 měsíce, za rok, za dva?
Když jsme šly s manželem 29.9. 2014 pro kabelku po reklamaci, byla ještě v horším stavu než jsem jí tam dávala, má poškrábané i ucho a na straně, to jsem tam neměla, paní v prodejně vše co jsem jí ukázala označila a celou kabelku jsme pečlivě prohlédly a s tím to poslala, na to mi paní S. odpověděla, že jsem si to opět udělala sama, když jsem kabelku vyzvedávala, ale já jí stále nemám v ruce, stále je na prodejně v Budějicích a bude tam až do pátku.
Celý rozhovor s paní S. máme nahraný, na něm je jistě hezky zachyceno jak se chová k zákazníkům.
Děkuji za rady Svobodníková
Již jsem psala i na firmu Redo, nikdo mi neodpověděl a hlavně je to rodinná firma, tak proti sobě nepůjdou.
Kabelka Gabol Laos číslo modelu 518902002
Požaduji vrácení peněž v nejhorším případě výměnu z jiný kus, pokud možno, aby déle vydržel.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že při převzetí nebyla na věci žádná vada. Může se jednat i o vadu skrytou, která není seznatelná pouhým okem, ale v průběhu této lhůty se projeví.
Dokud prodávající neprokáže opak, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.