Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#46264Kvalita signálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Jiří Ovečka

Znění stížnosti

Zdravím, poslední cca 4 dny mám neuvěřitelně špatný signál při volání. Druhé straně není rozumět, zvuk tříštěný jako z konzervy. Přitom v místě bydliště tu byl léta vždy signál dobrý, přestože se nacházím na periférii Prahy. Lokalita: Chaloupky 16, Praha 5 - Zadní Kopanina, 155 00. Tel. 603 454 455. Prosím zkuste řešit urychleně, pracuji jako novinář na home office a bez telefonování jsem na tom špatně. díky.
Jiří Ovečka


Produkt

používám telefon Samsung Galaxy Note 9


Požadované řešení

zlepšení signálu na místním vysílači


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 16:58, před 4 lety

Pokud nebyla spotřebiteli poskytnuta služba ve sjednané kvalitě, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.