Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#46269Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

John Koňas

Znění stížnosti

Dne 04.10.2020 jsem zakoupil a obdržel od vás pračku Elektrolux
Perfect Care 700 EW7F348SC bílá.Faktura č. 1620455140, č. objednávky
1303255389.Pračku jsem zaplatil dobírkou, 13 029,- vč. dopravy.
Dne 14.10.2020 jsem zakoupil a obdržel pračku se sušičkou Elektrolux
EW7W447W, zaplatil při dodání vaší firmou. Pračku Elektrolux Perfektcare
jsem vrátil zpět, jako reklamaci.
Do dnešního dne jsem neobdržel zpět peníze za pračku, kterou jsem vrátil ,
přes to, že vracíte peníze do 14 dnů, a již je to více než měsíc co jste nebyli schopni mi vrátit požadované peníze zpět.
Třikrát jsem reklamoval ústně i mailem .
Žádám vás o urychlené vyřízení této reklamace, jinak se obracím na
obchodní inspekci.


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 16:56, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2021 15:36, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.