Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Moje maminka, které je 86 let, platí léta poplatek za telefon měsíčně 299 Kč. Nyní požadujete částku 349 Kč. Z jakého důvodu?
Nevím jak to mám řešit.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den, paní Ptáčková,
tuším, že se bude jednat o plánovanou změnu, kterou jsme avizovali již předem ve vyúčtování. Doporučuji mrknout do předešlých fakturací a určitě naleznete i informaci o změně ceny pevné linky. Docházelo totiž k sjednocení tarifů a v některých případech se mohlo jednat o navýšení poplatku. Pakliže si přejete situaci prověřit detailněji, tak nám napište rovnou na e-mail info@o2guru.cz číslo telefonní linky. Rádi Vám poradíme.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Omlouvám se, ve vyúčtování jsem to poté našla. Děkuji.