Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46273Navýšení poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Eva Ptáčková

Znění stížnosti

Moje maminka, které je 86 let, platí léta poplatek za telefon měsíčně 299 Kč. Nyní požadujete částku 349 Kč. Z jakého důvodu?


Požadované řešení

Nevím jak to mám řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2020 13:42, před 4 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2020 16:35, před 4 lety

Pěkný den, paní Ptáčková,

tuším, že se bude jednat o plánovanou změnu, kterou jsme avizovali již předem ve vyúčtování. Doporučuji mrknout do předešlých fakturací a určitě naleznete i informaci o změně ceny pevné linky. Docházelo totiž k sjednocení tarifů a v některých případech se mohlo jednat o navýšení poplatku. Pakliže si přejete situaci prověřit detailněji, tak nám napište rovnou na e-mail info@o2guru.cz číslo telefonní linky. Rádi Vám poradíme.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 22:15, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.12.2020 23:50, před 4 lety


Eva Ptáčková

Hodnocení:

Komentář: Omlouvám se, ve vyúčtování jsem to poté našla. Děkuji.