Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46276Logika věci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Sandra Červencová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi nebyl umožněn vstup k automatu na kávu, který je v předchodbě Vaší pobočky v Týně nad Vltavou. Rozumím vládním nařízením i Vaší košíkové strategii, já však do obchodu vůbec jít nechtěla, jen jsem si chtěla dát kávu, na kterou jsem měla 20KČ v ruce, tudíž jsem si ani nemohla vzít vozík, kterým bych jen překážela.


Požadované řešení

Bylo by dobré, aby mimo Vašich nařízení Vaši zaměstnanci používali i vlastní rozum a zbytečně nešikanovali zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 11:13, před 4 lety

Dle § 434 občanského zákoníku platí, že dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době; jinak v době obvyklé.

Vstup do prodejny může být v době pandemie nemoci COVID-19 podmíněn splněním určitých podmínek, které jsou podle nás v tomto případě legitimní a opodstatněné. Limitace počtem osob se vztahuje na celý prostor, nikoliv jen na prodejnu v užším smyslu slova.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:23, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 18:48, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.