Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dnes mi nebyl umožněn vstup k automatu na kávu, který je v předchodbě Vaší pobočky v Týně nad Vltavou. Rozumím vládním nařízením i Vaší košíkové strategii, já však do obchodu vůbec jít nechtěla, jen jsem si chtěla dát kávu, na kterou jsem měla 20KČ v ruce, tudíž jsem si ani nemohla vzít vozík, kterým bych jen překážela.
Bylo by dobré, aby mimo Vašich nařízení Vaši zaměstnanci používali i vlastní rozum a zbytečně nešikanovali zákazníky.
|
Tweet |
Dle § 434 občanského zákoníku platí, že dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době; jinak v době obvyklé.
Vstup do prodejny může být v době pandemie nemoci COVID-19 podmíněn splněním určitých podmínek, které jsou podle nás v tomto případě legitimní a opodstatněné. Limitace počtem osob se vztahuje na celý prostor, nikoliv jen na prodejnu v užším smyslu slova.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.