Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#46277Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Richard Chytil

Znění stížnosti

Dne 18.11.2020 v 9.00 hod jsem nakupoval ve vaší prodejně v Přerově na ulici Želatovského. V obslužných uzeninách, jsem zakoupil párky které neměly být dle obsluhy že sýrem. Prý jsi m přečíst co je u nich za štítek z popisem. Doma jsem opět zjistil že párky jsou že sýrem!!!! Toto klamavé jednání spotřebitele již bylo cca po 5!!! Dle mého uvážení si myslím, že schválně míchate zboží aby jste jej prodali!!!


Požadované řešení

Sjednání nápravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2020 15:43, před 4 lety

Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2020 15:14, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 22:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.12.2020 06:37, před 4 lety


Richard Chytil

Hodnocení: