Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 18.11.2020 v 9.00 hod jsem nakupoval ve vaší prodejně v Přerově na ulici Želatovského. V obslužných uzeninách, jsem zakoupil párky které neměly být dle obsluhy že sýrem. Prý jsi m přečíst co je u nich za štítek z popisem. Doma jsem opět zjistil že párky jsou že sýrem!!!! Toto klamavé jednání spotřebitele již bylo cca po 5!!! Dle mého uvážení si myslím, že schválně míchate zboží aby jste jej prodali!!!
Sjednání nápravy.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: