Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#46285Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2020, před 4 lety

Ivona Sarmiento

Znění stížnosti

Dne 30.10.2020 mi měla být domů doručena zásilka (odesílatel Botabota). Balík byl podle Zásilkovny doručen, nicméně mně nikdo nic nepředal, ani nevolal. Obrátila jsem ihned na Zásilkovnu, ať se problém řeší. Přes několik telefonátů na infolinku jsem se nic nedozvěděla, na emailu také nic. Začali efektivněji reagovat až na sociální síti, kde mi po několika dnech napsali, že mám věc reklamovat u odesílatele. S Botabota jsem v kontaktu, ale bylo mi sděleno, že reklamaci nelze podat, jelikož byl balík údajně doručen. Nicméně stále nemám vyjádření od Zásilkovny, zda je balík opravdu ztracen, nebo co se s ním stalo.


Produkt

Dětské boty Fare, vel. 25 poslané přes Zásilkovnu s doručením domů


Požadované řešení

Kdo má pravdu, odesílatel nebo Zásilkovna? Od koho můžu žádat náhradu škody?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 11:15, před 4 lety

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 18:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.