Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#4629Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2014, před 10 lety

Petr Nyvlt

Znění stížnosti

Zakoupene auto po 14 dnech nepojizdne,oprava 31 tisic,zaruka zamitnuta .


Produkt

chrysler grand voyager rv 2005, automaticka prevodovka k.o.


Požadované řešení

uhradit castku za odstraneni zavady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2014 14:36, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neuzpozornil, nejedná-li se o vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2014 17:19, před 10 lety

Vážený pane Nyvlte,
mohu poprosit o nějaké identifikační údaje k vozidlu, abych si případ mohl dohledat? Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 10:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel nepodal prodávajícímu dostatečné údaje, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.