Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
13. 9. 2020 jsme si nechali zapojit internet, technik i přesto, že naměřil špatné parametry, internet zapojil. Do 14 jsem žádali o technika znovu, neboť internet nejel, měl časté a dlouhé výpadky. Protože služba nefungovala, chtěli jsme změnit službu - z 5G internetu na pevný, nikdo se nám neozýval, i přesto, že jsem s požadavkem byla přímo na prodejně. Tam mi oznámili jenom, že je požadavek zadaný a někdo se nám ozve, uplynuly více než 2 týdny, nikdo se neozval, byla jsem opět 2x na pobočce! Opět mi řekli, že mám čekat! Na co proboha?! Platím za službu, která mi nefunguje, jak má! Na pobočce mi řekli, at se spojím s technickou podporou a to už jsme v listopadu, z technické mě přepojili na výpovědní oddělení, odtud mě přehodili k technikům. Nejméně 3X jsem dokola vysvětlovala různým technikům, problém s internetem, sami mi do telefonu, řekli že se tam nedá nic moc dělat. Následně technik mi řekl, že je to služba která nefunguje správně, skrz polohu bytu. Měli se mi ozvat z výpovědního oddělení, je týden pryč, dosud se nikdo neozval.
Požaduji urychlené vyřeší reklamace, vrácení modemu a ukončení služby. Zrušení vyučtování na měsíc listopad, za službu, která dávno měla být zrušená!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.
Postup, kterým společnost až uměle natahuje řešení dané situace, by mohlo být považováno za jednání zbavující spotřebitele jeho práv z vadného plnění, resp. práv na ukončení smlouvy.
Dobrý den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace spojené s funkčností internetu. Rádi situaci detailněji prověříme. Prosíme však o doplnění čísla internetu a datum narození majitele nejlépe do soukromé zprávy přes odkaz www.m.me/o2cz nebo na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tento podnět.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.