Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 19.11. mě přišel email, že jsem si objednal vitamin D na rok. Bohužel jsem tomu tak neučinil. Ihned po zjištění jsem zaslal dva emaily s prosbou o okamžité zrušení objednávky. Pokaždé jsem se dočkal pouze automatické odpovědi. Nerad bych se zapletl do nějakého podvodu.
Vitamín D na rok zdarma/ pouze poštovné 49kč
Rád bych, aby mě žádnou zásobu vitamínů D neposílali, zrušily objednavku,potvrdily zrušení objednávky a vymazaly mé osobní údaje.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Linke,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Potvrzujeme, že jsme dne 19.11.2020 přijali objednávku ročního balení produktu Vitamín D VitaSolaris, nicméně v našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že jakoukoliv objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. Na základě Vašeho prohlášení proto byla učiněná objednávka stornována a nadále ji prošetříme. V současné době přijímáme denně stovky emailových požadavků a dotazů od našich zákazníků, všechny emailové zprávy se snažíme zpracovat postupně, v co nejkratším možném čase. Omlouváme se za delší prodlevu při vyřizování požadavků. Zákaznická linka je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00. Ráda bych Vás také informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu a z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Objednávka zrušena. Vše vyřešeno díky dTestu.