Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
15.11. jsem objednala na Alze šampon s dodáním na prodejnu (mimochodem 45 Kč si účtovat za přivezení na vlastní pobočku se taky jen tak nevidí). Od 16.11. mi začaly neustále chodit sms s prosbou o vyzvednutí z důvodu plného skladu. 18.11. ho šla maminka vyzvednout. Čekala zhruba hodinu ve frontě a pak celé frontě bylo oznámeno, že mají jít domů, protože se na pobočce rozbil počítač. Dobře může se stát, dejme tomu...Druhý den tedy šla znovu. Zaplatila objednávku a nechali ji hodinu!! čekat než objednávku přinesou. Po hodině, když se teda zeptala co se děje, že to snad není možné, bylo jí oznámeno, že šampon nemůžou najít a že ho všichni hledají ať počká. Za dalších 15 min jí bylo oznámeno, že ho prostě nemají, ale můžou jí ho objednat :) a peníze jí v hotovosti nevrátí. S úsměvem a koukáním do země byla dotázána, zda teda chce ještě něco... V tu samou chvíli mi mimochodem došla opět sms s prosbou o vyzvednutí...Opravdu profesionální eshop a jednička mezi obchody s elektronikou....Za poslední dobu je to již třetí incident s Alzou v naší rodině. Takže opravdu děkuji! Od teď bereme Alzu opravdu jako tu nejposlednější možnost!!
Dr.Müller IchthyoCare šampon 3% 100ml
Požaduji kompenzaci za zbytečně strávený čas s objednávkou, kterou jsme nakonec ani neobdrželi.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za reakci. Z naší strany byl zákazníkovi vystaven dobropis, kdy tento byl zároveň již proplacen. Dále byla zákazníkovi poskytnuta kompenzace. Předpokládám tedy, že nyní je vše v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.