Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#46298Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2020, před 4 lety

Lucie Měcháčková

Znění stížnosti

15.11. jsem objednala na Alze šampon s dodáním na prodejnu (mimochodem 45 Kč si účtovat za přivezení na vlastní pobočku se taky jen tak nevidí). Od 16.11. mi začaly neustále chodit sms s prosbou o vyzvednutí z důvodu plného skladu. 18.11. ho šla maminka vyzvednout. Čekala zhruba hodinu ve frontě a pak celé frontě bylo oznámeno, že mají jít domů, protože se na pobočce rozbil počítač. Dobře může se stát, dejme tomu...Druhý den tedy šla znovu. Zaplatila objednávku a nechali ji hodinu!! čekat než objednávku přinesou. Po hodině, když se teda zeptala co se děje, že to snad není možné, bylo jí oznámeno, že šampon nemůžou najít a že ho všichni hledají ať počká. Za dalších 15 min jí bylo oznámeno, že ho prostě nemají, ale můžou jí ho objednat :) a peníze jí v hotovosti nevrátí. S úsměvem a koukáním do země byla dotázána, zda teda chce ještě něco... V tu samou chvíli mi mimochodem došla opět sms s prosbou o vyzvednutí...Opravdu profesionální eshop a jednička mezi obchody s elektronikou....Za poslední dobu je to již třetí incident s Alzou v naší rodině. Takže opravdu děkuji! Od teď bereme Alzu opravdu jako tu nejposlednější možnost!!


Produkt

Dr.Müller IchthyoCare šampon 3% 100ml


Požadované řešení

Požaduji kompenzaci za zbytečně strávený čas s objednávkou, kterou jsme nakonec ani neobdrželi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2020 15:53, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.12.2020 21:00, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za reakci. Z naší strany byl zákazníkovi vystaven dobropis, kdy tento byl zároveň již proplacen. Dále byla zákazníkovi poskytnuta kompenzace. Předpokládám tedy, že nyní je vše v pořádku.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2020 06:13, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:39, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 22:37, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.